det är blå himmel idag!

nämen? vi har två datorer hemma. En där uppe i gästrummet och så har vi mammas jobbdata. Nu har internet börja fucka ur igen, det känns lite småjobbigt faktiskt. Meeeeen nu har lilla mamma avslöjat alla sina 25 lösenord för att komma in på hennes jobbdata. Livet känns tryggt igen..

I onsdags var det en fin dag. Simon tog studenten och självklart var det mottagning som vankades. Jag drog dit med lite blommor och tre härliga grabbar. Där satt vi i några timmar, drack och åt. det var trevligt ska jag säga. När simon tröttnade på oss och hellre ville va med sin klass så drog vi hem till Viktor och kollade på film. Vi hann inte se så mycket innan Max kom på den briljanta idén att "vi drar uuuut, nu!" jag och jocke ville ju inte dirket vara tråkiga så vi hängde gärna på. Där satt vi på Harrys, lyssnade på musik, drack öl och Jocke blev bästis med dj'n. det avr en trevlig kväll,lite otippad men himla trevlig.

Igår hade jag och Hanna lite balkongmys på hennes balkong. Lisa bangade, Adela bangade, felix bangade och det jävla vädret verkade banga också. Men jag och Hanna trotsade allt. Vi satt på balkongen under fyra filtar. Mysigt var det! te och popcorn, kunde det blir bättre? där satt vi och planerade diverse kommande fester och kryssningar...
Förresten, Alla som vill följa med till Tallinn är hjärligt välkomna! vi tänkte ta med så mycket folk det bara går så vi har i princip hela båten för oss själva. det kan väl bli kul hörrni?

Igår städade jag hela huset och lilla mamma är så nöjd så nöjd. Idag ska jag söka jobb. Tjoho! jag kommer få alla jag söker, jag lovar.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vil åka till tallin

2007-06-15 @ 22:20:57
Postat av: -

när ska ni åka till tallinn?

2007-06-18 @ 13:25:04
Postat av: Anonym

typ..juli!

2007-06-18 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback