BLÖ

tjoho tjoho. kvällen hos Felix var hus mysig som helst! jag har massa fina bilder, men just nu orkar jag inte lägga upp dem. dem kommer dem kommer.


Idag skulle vi ju köpa p&l biljetterna. jag har tappat bort mina presentkort från ticknet(?) så jag kunde inte köpa och nu  berättade Cissi att biljetterna är slut. jaja lyckat. får se om jag kommer komma till Borlänge i slutet av juni? hm..
Efter ett litet ångestfyllt besök i tyresö c så åkte vi hem till Hanna för att spela lite labyrinten och äta goood mat. det va najs!

ha en skön kväll allesammans, Puss!!

Kommentarer
Postat av: Kakki

Peace and love är helt uppbokat. Två stycken säljer 3-dagarspass på Blocket om Ida vågar chansa på att köpa där.

2007-06-19 @ 10:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback