Åh doktor! kan du ge mig någonting så jag blir sjuk, helt ur balans?

efter diverse egenprövade hemmakurer har jag nu insett att inget av dem kommer fungera & göra mig frisk. så nu har jag tagit mig i kragen & ringt doktorn. fick ställa klockan på åtta så jag kunde gå upp och ringa. jösssses. nåväl nu har jag en tid klockan ett! hoppas, hoppas, hoppas hon har någon dunder medicin som gör mig friskare än någonsin. det skulle behövas för nu är jag ruskigt trött på den här jävla skiten att gå runt & vara sjuk på självaste sommaren! Så nästa gång vi ses kära vänner är jag förhoppningsvis FRISK!!!!!!! (yey)

over n out

kristian anttila - paul weller



YES.
tack doktorn för dina fina råd: ta alvedon & nässpray. nämen wow. &  det betalade jag 140:- för.
nu har vi åtminstone våra p&l bilj. bara att ida också måste köpa dom nu (hoppas du hittade dina tjohoblöldad)
fick ett migränanfall förut.. fan vad jag hatar migrän! höll på att svimma när jag skulle hem. inte kul alltså.

Kommentarer
Postat av: A

vi ska ju ses idag, vi ska fika:) så hoppas verkligen du får en mirakelkur

2007-06-18 @ 10:54:15
Postat av: Jompa

En "mirakelkur" för att bli frisk brukar vara att ligga stilla hemma i sängen, inte vara på språng och träffa kompisar. Tråkigt, men sant!

2007-06-18 @ 11:50:51
Postat av: C

jag har legat i sängen i 1 vecka bortsett från 1 dag, jompa! tråkigt men sant. & jag är inte friskare

2007-06-18 @ 12:23:29
Postat av: H

stackars dig! både för att du fick migrän och för att du inte svimmade, det är naajs ;P

2007-06-18 @ 20:46:16
Postat av: C

Ja, i informationskontoret på festivalområdet går det att förvara sina värdesaker, i mån av plats.
har ni sett spelschemana? fett nice.

2007-06-18 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback