99 KRONOR!

Så efter 3 dagars midsommarältande kanske, men bara kanske, vi kan lägga det hela bakom oss. Låt oss alla börja tänka framåt. Skriva packlistor och riktigt tänka över vad det är som behöver inhandlas. Om bara 37 timmar så åker vi på festival. Då lämnar vi Stockholmskaoset för lite mer organiserat kaos i Borlänge. Jag ska leka avrättning med Alice Cooper. Jag ska dansa som en rymdblomma med Tomas Di Leva. Jag ska bli mentalt störd av Slagsmålsklubben. Jag kommer ha så jävla kul. Imorgon ska vi shoppa loss riktigt ordentligt, en sällskapsresa med destination överskottsbolaget står nämligen på schemat. Överskottsbolaget alltså, vilket ställe! Har just surfat runt på hemsidan och upptäckt att den här kedjan har ju allt! Men imorgon är det framförallt ett tält som står på inköpslistan.

Nu ska morfar sova så nu måste jag hitta på andra sätt att fördriva kvällen på. Kubb någon?
130392-568

Kommentarer
Postat av: Ida

KOLLOT! KOLLOT INNAN TREE! haha..

2007-06-25 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback