1 juni

för vi har tagit studenten!!!

det är helt sjukt. jag kan fortfarande inte fatta att vi gått ut skolan.
Jag stog där innanför entrén till skolan och när jag insåg att vår klass skulle springa ut nästa sekund så kollade jag på Cissi och såg att hon grät. jag grät också. hanna grät. lisa grät. Vi grät. Alla andra kollade konstigt på oss och frågade "vafan gråter ni för?". Men det är ju sorgligt. som fan. Idag är jag glad. idag är jag lycklig som fan! om FEM jävla dagar åker jag och Cissi till Barcelona. det är också jäkligt sjukt. Sjukt att vi fick det i studentpresent. Jag grät då också. jag grät när jag hittade familjen utanför skolan. jag grät hela jävla dagen. men FYFAN VAD JAG ÄR GLAD NU.

så mycket känslor.. e3a 4-life var det va?


image437

Kommentarer
Postat av: L

4 life ja!! Såg ni Peters lilla hälsning i boken? SÅ söööt. "Bästa klassen är verkligen E3a"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback