tiden går snabbt när man har roligt

Ett år sen. för ett år sedan stog jag rätt långt fram på ullevi och väntade på Robbie Williams. jag och cissi hade ju lyckats komma långt fram. vi var så nöjda och vi var så sjukt glad. Vädret var perfekt och vårt sista sommarlov hade just börjat. det är sånt här jag får ångest av. det är sånna här minnen som gör att jag vill att tiden ska stanna.

image594



Idag har jag äntligen träffat Cissi. förengånsskull var det fint väder i den här jäkla staden. vi åt jordgubbar på(?) fåfängan, jaja på det där berget iaf. himla mysigt och fin utsikt!
När fan åker vi till Tallinn? det är den stora frågan just nu. Någon får ta tag i det här eller så kan ju alla skriva kommentarer här när ni kan åka? 25 Juli var ju ett himla fint datum, men ja som sagt alla måste ju kunna då!


på lördag bär det av mot skogarna i norr för lite grillpartaj. tjoho!


Kommentarer
Postat av: Lenkan

Tallin den 25 funkar görabra för mig! Annars har jag inte något inplanerat, så jag är öppen för förslag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback