We spent some time together walking, spent some time just talking, about who we were.

Idag är det 10 dagar sen jag mitt förra inlägg. 10 dagar går fort och man hinner med mycket. Mycket träffa människor, och med det mycket nattbussåkande, i alla fall de nätter jag bestämmer mig för att sova i min egen säng. De flesta jag känner älskar sin egen säng. Min är horribel. Alldeles hård och allmänt förjäklig. Jag får varje kväll lägga kuddar i svanken för att över huvud taget lyckas räta ut ryggraden. Dessutom är det iskallt på mitt rum året runt. Allt detta leder till att jag om nätterna är den osexigaste i världen iklädd fliströja, raggsockar och toppluva(nej nu ljög jag, men ibland skulle det fan behövas) och dessutom bakar upp med kuddar under ryggen som en annan diskbrockskärring(no offence mamma). Det är inte coolt och jag undrar om jag på allvar någonsin kommer kunna spendera natten i den där lilla turkosa negligén, ett av semester fynden. Antagligen kommer den få hänga där och se fin ut ända tills bröllopsnatten. Och DET lär dröja det. I kväll har jag och David över en(och läs EN) kopp te diskuterat relationer och andra deprimerande saker. Vad vi gör som är fel, men mest vad andra gör som är fel. Det är på nått sätt enklare så, att hitta fel hos andra. En stund senare hade vi ryckt upp oss och såg en C-kändis sitta vid bordet bredvid. Score.

Fyllemellanmål - Målet som intas mitt under en festlighet. En liten energipåfyllare som antingen fungerar som tidsfördriv, i väntan på att festligheten ska komma igång ordentligt, eller bara som ett nattligt mellis för att du ska orka vänta på det verkliga fyllekäket.


p.s. The Perishers har mycket bra att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback