vissa har det, andra inte!

det har varit en jävla trevlig dag idag. eller jag menar varm, men det har väl fan alla redan märkt. jag har iaf badat tillsammans med hela tjocka släkten i Sickla. det var najs.
Nu är dem andra påväg till Grönan men jag ska fan på fest så jag orkar inte åka framotilbaka. jag är ingen sån som åker framotillbaka i onödan. Eftersom jag bara tycker om bergodalbanan på grönan så känns det bara bajs att betala för skiten. Tacka vet jag Liseberg.

Snart lämnar Cissi och Lisa mig här i sverige. Visserligen har jag ju Adela, men det fettot ska väl jobba och träffa Anton. så jag får väl ringa Simon som vanligt.


tänkte även säga att alla ska börja lyssna på Bo Kaspers Orkester. dem är feting gryma.


"ikväll ska jag supa mig full för kärlekens skull"
image727

Kommentarer
Postat av: C

top 3 fulaste bilden tagen på mig. det är bra att jag inte ser fruktansvärt full ut också. jävlar vad bra.

2007-08-11 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback