The Drill

Jo det är inte bara som dom säger. Redan 9 am imorgon, tisdag, ska jag börja på jobbet. Då börjar vardagen. Ställa väckarklockan, koka te, springa till bussen, you know the drill. Det kommer bli så bra! Därför ska jag ikväll bara vara hemma och tvätta håret. Se till att jag är utvilad imorgon och då göra ett riktigt bra första intryck. Jag lovar att jag kommer snubbla det första jag gör när jag kommer in genom dörren. Falla handlöst framåt för att sedan, i resten av min karriär, bli allmänt känd som magplasktjejen eller något ännu skojigare.



I don't wanna feel like I don't have a future
I don't wanna feel like it's an end of a summer
Let's not fall back to sleep like we use to
I don't wanna wake upp knowing I don't have a future

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback