Proud to be part of these days

Jag skrev ett inlägg om Fredagen och berättade fint om att jag och Adela hånglade. MEN NEJ! herregud inte Adela. det var ju fan Anna ottosson som jag hånglade med. hur fel kan man ha egentligen? jag tror att benjamin sa att vi skulle hångla och vi tyckte att det var en jäkla bra idé.. typ?
vet inte alls om Anna kommer ihåg det här, men tur att nån har liite koll iaf. haha!


förresten så var kvällen hos Adela himla mys. jag gillar er så sjukt mycket. jäkla fina tjejer det där alltså!
 
bilder passar så bra när jag inte har nåt att skriva.
vi badar juAdela!<--så kul hade vi när vi väntade på tunnelbanan igår kväll.

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Åh, där är ju min coola rock-outfit (haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback