out of your head, out of my head

kvällen började med att kännas så jävla böjrt det bara kan. nu känns det finemang (bättre varje fall.)
ute är det mörkare och kallare än det varit på länge så jag har valt att inte gå ut idag utan sitta inne i mitt rum med tända ljus och bra musik. lyssnar på musik som påminner mig om förra vintern; nada surf, mew, foo fighters och massa annan musik som bara för tankarna till vintern06. känns alltså skumt att lyssna på det nu. känns som om det ska vara snö och 10 minus utanför mitt fönster, men riktigt så kallt är det inte.
jag börjar längta lite till julafton nu.

foo fighters - everlong (akustiska är fett bra. den icke med såklart)






"Dom här gatorna gjorde oss galna För mig är dom allt Du är allt nu" håkan hellström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback