one of us is gonna die young

Onsdagar suger ju rätt så hårt egentligen. Eller om man ska gå ut i den här jävla staden så suger det, men om man lyckas hitta på nåt annat är det bra grejer. Jag och Hanna åkte till Kungsängen igår för att kolla på fotboll hemma hos John aka China. Förengånsskull så orkade jag åka hem, så jag tog sista pendeln tillbaka till civilisationen.
Eftersom det tar så jävla lång tid att åka så hinner man tänka igenom det mesta. rätt bra faktiskt, med tanke på att jag alltid lyckas med att göra fel saker eller hur jag nu ska uttrycka mig.
Allt kändes så somrigt igår. och jag fick tillbaka min pojkvänsångest, men jag löser aldrig ångesten jag lyckas bara få den värre.

Jag har kommit på hur mycket jag kommer sakna alla i höst. jag drömde om att vi skulle tillbaka till skolan, vi hade bara slutat tvåan. Allt kändes väldigt väldigt konstigt, med tanke på att vi trodde att vi hade tagit studenten.
Även fast jag kommer sakna klassen och alla andra man träffar i skolan så kommer det bli så jävla skönt att slippa alla lärare, prov, läxor och inlämningar. den dagen jag får jobb ska firas. firas ordentligt. 

oj så osammanhängande det blev..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback