Kunde jag få en bättre start på den här veckan?

en måndag. vaknade när mamma och pappa skulle gå till jobbet, alltså för tidigt. Har redan hunnit äta frukost och kollat på alla tråkiga program som sänds på morgonen. jag tänkte att jag skulle kolla på film innan jag började städa huset, men eftersom jag sett alla så gav jag nästan upp.. men mitt bland alla filmer hittar jag Gyllene Tider GT25 Live. Jag har inte sett den dvdn på flera år så nu var det fan dags. Jag har ryst mig igenom några låtar nu.. och precis när när alla vännerna gått hem spelats klart så ringer det på min mobil. det är ju måndag så jag hoppades på att det var Anette och visst var det ANETTE som ringde.



..by the way så fick jag jobbet. det var det Anette ville berätta. tack

Kommentarer
Postat av: Adela

graaaattiiiis! äntligen :) grattissss

2007-08-13 @ 11:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback