jävla barn

Efter en dag på Junibacken har jag kommit fram till att jag frånomed nu tänker använda dubbla kondomer i resten av mitt liv. Barn är jobbiga. grymt jobbiga och så luktar dem illa. Självklart inte Ellen och Viktor men alla andra skitungar, herregud. Ellen var iaf lite lugn, sprang inte omkring som en galning.

Nu är det fredag igen, det känns som den här veckan gick snabbt? fast ändå konstigt långsamt. Imorgon bär det av mot Gröna Lund och sen hoppas jag på fest.

jag har kommit fram till massa olika saker och jag tror jag har bestämt mig för en sak, frågan är som vanligt hur detta ska gå till? jadu.


image725

Kommentarer
Postat av: C

men dah, om du inte tyckte att Ellen och Virre va jobbiga kommer du ju tycka detsamma om dina barn! man hatar ju alltid alla andras barn. eller, jag kommer göra det. men mitt egna kommer självklart vara bäst i världen. jamenar alla barn förutom oliver (när jag är med han nånstans) är fula, jobbiga och ja fula. men absolut inte han. slut!

2007-08-10 @ 20:15:32
Postat av: I

men ändå. jag måste ju ta hand om dem resten av mitt liv. bara det skrämmer mig

2007-08-10 @ 20:29:01
Postat av: Vaigur

Äh..kicka de när de tagit studenten.. ;P

2007-08-10 @ 20:54:06
Postat av: C

är det så dina föräldrar gjorde med dig?

2007-08-10 @ 21:02:32
Postat av: Vaigur

Verkligen inte :D
Men vad var det någon sade, man är underhållsskyldig fram till att de är 22? Efter det är du fri(are) Ida.. ;D

2007-08-10 @ 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback