jagidahelgen

jag och ida har precis planerat helgen. inte in i minsta, men lite. det tog ungefär 5 sekunder sen var det färdigt. våra mål är bra eftersom dom är uppnåbara. jag gillar inte mål som är orealistiska och jobbiga. sånt är jobbigt. nåja. vi har våra planer. eller nä. vi har våra mål. och dom är fan så bra. i helgen är jag ensam igen. syster åker nu till örebro och mor ska imorgon åka med vännerna sina och chilla i sandhamn.
jaja. min helg kommer vara lugn..om några veckor.
hungri. jag. är. äöhkökk!!!!





promoe - big in japan
håkan hellström - vi är förlorare, vi två (hanna..jag)
satde

där har ni förlorarna. sen har ni världens ballaste bild på hanzy mig liSa & abdulla. fint värre.

Kommentarer
Postat av: adela

där är bilden då vi skulle se gående ut?

2007-08-02 @ 20:55:02
Postat av: hannzi

haha, ja juste :D skön ju.

2007-08-02 @ 21:25:04
Postat av: C

hahaha aa jag vet. den är fett jävla ful :D HAHAHHAHAHAH.
så mycket skrattar jag när jag ser den.

2007-08-03 @ 03:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback