its easy for you to say, why not give up?

om en vecka är jag i grekland! den ni. i don't wanna feel like it's an end of a summer. fast det är den ju. tråkigt. snart är det flera tusen månader av kyla, snö och slask och miljontals dagra kvar till sommaren. vad deprimerande det lät.
men nu är det grekland snart.

tjena. juste måste väl tipsa om en låt också? folk (mest adelis) klagar på att jag alltid gör det och bara skrive en massa låttexter men vafan! så här är det ju; någon har alltid sjungit det bättre än jag kan skriva det eller så är låten bara otroligt jävla bra eller så är det något jag fastnat på och försöker bli av med genom att skriva ner det.. pAh. aja.
anders wendin och marit bergman står för denna låt! moneybrother/marit - last word. som sagt; otroligt jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback