it looked like everyone was having fun

nej, mer uttråkad än så här kan man inte bli. hur många blogginlägg har skrivits idag? jag har tappat räkningen! mjäääk. men snart kommer den där ida. vi ska kolla på film. skoj........ roligare än att sitta och skriva triljontals b-inlägg kanske.

It might not be the right time
I might not be the right one
But there's something about us I want to say
Cause there's something between us anyway 
daft punk - something between us
jag kommer aldrig sluta att skriva låttexter och låttips här BUDALA. aldrig! lyssna föresten på digital love av samma band.

nej nu har det gått så långt att jag tillåme längtar till att ida ska komma. vart är världen på väg? VART?

föresten så åker jag den 16:e!

kanske kommer ett till b.i* efter att ida's besök här är över

*b.i är min superduperasfettmed coola förkortning för blogg inlägg såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback