it ain`t gonna work

ibland är det jobbigt att ha vänt på dygnet. jag skulle vilja sova nu så jag är pigg imorn när vi ska åka och bada. men icke.
idag har jag spenderat min dag så som man inte ska göra när det äntligen är sol; inne. va ute och sola lite men det var så varmt att jag gick in och la mig. riktigt dåligt alltså! och sen såg jag simpsons med adelis. vi ville ha öl men vi hittade inget bra ställe alls så det fick bli en ramlösa istället. filmen var bra! killarna som satt ovanför oss skrattade nog konstans i en timma och 27 minuter.
 har även spontanbadat ikväll. robert min lilla häst kom med sin bil och hämta mig sen åkte vi till hellas och badade. det var jävligt mörkt och ibland lite läskigt (tyckte robert, inte jag såklart!!)

bläblälääääääää! bli trött kvinna!

no question about it, i for sure, will die alone
there'll be no other, can't see nobody come along
it ain't gonna work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback