inte som det brukar

Efter jag städat och tvättat här hemma så åkte jag in till staden för att möta upp Mamma, men eftersom hon alltid har så mycket för sig på sitt jobb så kommer hon oftast en timme försent när hon ska möta mig.
jag gick iaf själv på söder och precis när jag ska gå in på Monki så står han där framför mig.. ingen mindre än Danne i SNOOK.
han var läskigt snygg. jag blev så lycklig när jag såg att han hade shoppat på Monki.

Förövrigt så har väldigt många börjat skolan idag. Jag såg väldigt många med en massa vita papper i händerna pratandes om aulor osv. Jag såg tillomed folk med böcker..
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Kommer jag sakna skolan? Just nu låter det så jävla skönt att bara gå iväg till skolan och gå på lektionerna, träffa folk, umgås.. men jag vet inte. jag hoppas att jag kommer vara nöjd med jobbet som jag har nu. Fick anställningsavtalet hem idag. måste skrivas på och skickas tillbaka, sen är det klart.
29 aug, here I come!


Imorgon bär det av till Tallinn. det kommer bli så skoj!
 

image759
(jäkligt fin bild från bastun på oskars land)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback