in i dimman

Vi begav oss hem till Oliver igår eftersom dem är så jävla härliga dem där killarna. Iaf så ville Oscar spela spel och visst blev det så. TP! Jag och Oliver var rätt grymma, Cissi och Benja var bäst, Oscar och David var helt ok... men Adam och Robban sög faktiskt. fyfan vad kassa dem var. helt otroligt.
det var en trevlig kväll och min nya(?) idol är självklart Pontiak.

idag är det ju fredag som alla vet! jag och cissi har mål. Målet är så lätt att uppnå även fast vi bara sitter hemma. det är sånna mål jag gillar.

SES I DIMMAN och vart tog du vägen annmaria?


UPDATE: Oskar stavas med K. ok? bra. jag är egentligen för full fö det här men va fan. 05:30


Kommentarer
Postat av: osKar

Jag tycker iofs att du borde ha nämnt att jag var KLART bäst på att kasta tärning också. Det är ju inte många andra som har en chans att lyckas med det jag gjorde igår. Hur som helst, Oskar, inte Oscar. =)

2007-08-03 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback