i need direction to perfection

nu har jag inte bloggat på några timmar så ni trodde säkert att jag gått och avlidit, blivit allvarligt sjuk eller nåt sånt. men oroa er icke! jag är mer levande än er jobbnarkomaner och sjuk har jag ingen lust med att bli alls så det undviker jag. jag ville bara meddela er att allt är som vanligt. hoppas oron lagt sig nu.

om några minuter är det fredag också. väldigt skönt. hade fredag varit en människa hade det varit en underbar människa. & iofs så har ju fredag varit en människa. eller en människa har hetat fredag. men ni förstår ju vad jag menar. ni är så intelligenta.
nu ska jag inte sova! men kolla på film.

Don't you want to swim with me?
Don't you want to feel my skin on your skin?
It's only natural

the killers - bones

NI VETA ATT NI ÄLSKAR MIG / C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback