Had a feeling..

..that it would be a day like this:


1. där står ida och är ful som en säl
2. där står jag och ida fan
3. molnen som hanna tänkte kunde vara regnmoln.
4. typ bara ett två tre så ska alla hoppa. jävla sopor.
5. typ sitter och laddar inför badet.
6. adela hittade en 50 öring. grattis!
7. porr
8. hanna.
föresten såg vi en säl. den simmade där och såg söt ut. jag har bild! men den är så jävla kass. jag lägger inte upp den. NEJ!


ibland är ju livet inte annat än perfekt. så jävla. bilderna visar hur vi spenderade dagen. kvällen kommer spenderas på ett berg. med alkohol. nä fy fan vad allt kan vara bra ibland! blir nästan avundsjuk på mig själv. MOAHAHA. nä men.. skål då!

fibes oh fibes - get up/one hour baby/still fresh/alla-låtar-av-fof. somrigt värre är det. så lyssna. sen njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback