gone in 5

Cissi är söt. Ser att hon nu i rad gjort 5 uppdateringar, men det kan inte vara lätt.
Själv är det svårt att tänka på något annat än adressändringar. Det enda jag tycks göra är att jobba och sova. Igår somnade jag halv 9, i full dagsmundering, sminkad och med oborstade tänder. Tanken var ju inte att sova. Tanken var att en liten stund vila i sängen, zappa lite, kanske läsa, men mat- och sovklockan ville annat. På 5 minuter var jag i lika djup sömn som en björn i ide. Ja så är det. Nu till exempel tycker jag det är väldigt sent, herre klockan är ju redan 21.14!! Måste sova innan mat- och sovklockan en än gång slår om till matdax och en irriterande liten hungerkänsla hindrar mig från att färdas till drömmarnas land. Det händer rätt ofta.
Nu har till och med Jakob börjat klaga på att jag aldrig har tid för våra heta samtal. Vår telerelation har legat på is i nu 2 dagar! Stackarn.. Men tydligen ska killen, när han snart kommer till sthlm, vara här i hela 2 veckor, så vi får väl se till att ta igen då :)

Kommentarer
Postat av: C

ja, hanna det är inte lätt att vara mig. & med tanke på att det är så hjärndöda inlägg som det bara går att bli så är det värre. blaj.
jag ska träffa jacob när han kommer hit, det kan du ge dig på. jag lovar att göra ett gott första intryck ^^

2007-08-30 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback