ge mig nåt som tar mig någonstans.

underhåll mig.
nån kan väl göra en god gärning och underhålla en stackars människa? (mig alltså)
typ ring mig och sjung en sång! skriv ett hej på sms till mig om ni nu inte vill ringa och sjunga. eller i kommentarerna varje fall om ni nu inte vill slösa vad-nu-ett-sms kostar. ge mig en gåva på facebook. tipsa mig om en låt jag kan lyssna sönder.
bah.
känns ju som ingen kommer göra nåt.
men tänk nu hur glad jag skulle bli. det är väl bra? eller hur? va? vavavasxacacavadsalkdlsadksadsa?

du eller jag vem är konstigast?




regina spektor

. hade nästan glömt hur perfekt bra hennes röst och låtar är. vinter-musik när den är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sa tarzan när han såg två elefanter komma gående i djungeln?

2007-08-30 @ 03:09:17
Postat av: Anonym

där kommer två elefanter gående i djungeln

2007-08-30 @ 14:21:02
Postat av: Anonym

hahaha, jaa :D
vad sa han när dom två elefanterna kom gående med solglasögon på sig?

2007-08-30 @ 16:11:58
Postat av: Anonym

där kommer två elefanter gående med solglasögon på sig!

2007-08-30 @ 18:28:28
Postat av: Anonym

nej! han sa ingenting, han kände inte igen dom..

2007-08-31 @ 00:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback