Feelings getting stronger in the dark...?

Igår var en seg dag. jag gjorde verkligen ingenting, eller jo jag umgicks med Lisa och Cissi framför tvn och pizza. Det behövdes, iaf för Cissis del. jävla sliten lördag.

Imorgon ska vi bada frågan är bara vart vi ska bada. Vi kan inte åka för långt, eftersom ingen av oss har varken körkort eller bil men jag vill heller inte åka för kort för det känns alldeles ondödigt.
förresten så har jag fortfaraden inte seglat med min systers båt och det är snart mitten på Augusti. Vafanhelvete.

Jag har kommit på att jag kan inte beskriva känslor. det är helt jävla omöjligt. jag har försökt flera gånger förklara exakt, men det går inte. helt omöjligt. just nu är det alla minnen som spökar. dem spökar för otfa.


Tingsek - World of its own
Moneybrother - It ain't gonna work

image690


Kommentarer
Postat av: C

tonight was alright will you stay once the morning has come?
Feelings that grows stronger in the dark will be lost in the light!
det är den låten jag minns bäst från wtai 05. jäääs!

2007-08-06 @ 01:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback