cherry bay


1. fan vad bruna mina ben ser ut.
2. vår fina utflykt på fina båten
3. så jävla kul
4. fish-bowl
5. sista måltiden!
6. lisagrisa
7. mumz
8. SKÅL! förfan.

sitter och kollar på foton från zakynthos förra året. det var precis ett år sen vi åkte (eller nä vi va där då och satt och drack lite goda drinkar). fy satan vad kul det var! jag vill dit igen. så nu bestämmer jag mig för att åka på en resa med grisa och carro. jag tycker, faktist, att jag förtjänar det. sverige har bara bjussat sämst väder hela sommarn och sen så vill jag bort lite just precis nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det fanns så många olika ställen att skriva på, så jag valde min egen blogg. spana in, och bli inte för ledsna :( ^^ fö får ni gärna bifoga mailadresser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback