Cafét

Japp, nu har även jag gjort min debut på café opera och placet var faktiskt bättre än förväntat. Jag hade ju föreställt mig en lokal full av backslick killar och linda rosing kopior som om vartannat "sprrrutade med cristal" på varandra. Istället möts jag där av alla möjliga människor. Peeps kända från både TV och TG, dvs en härlig blandning. Sen är det ju inte direkt negativt att känna sig som P Diddy när man anländer. Att efter en bekräftande ja-du-står-på-listan-nick få glida förbi det röda repet och även kassörskan lite längre fram. Ja veeet, jag försöker verkligen behålla min "die brat die"-attityd, men det går helt enkelt inte att förneka att det känns bra att ibland få leka överklass. Vi gjorde även en Paris Hilton-sorti och gick redan 20 i 2 ("bara tragiska människor stannar till stängning") vilket kändes fräscht. Då var jag nästa dag i fin form för att på gullmarsplan promota Globen Shopping men ett gäng upplyftande rabatter till alla som kände för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback