Är vi med i gänget nu eller?

herregud. jag mår dåligt.. men cissi mår fan sämre. just nu sitter hon på golvet i mitt rum med ett glas vatten framför sig. jag tror att hon inte orkar röra sig så mycket. Hon tog sig iaf hit, det var duktigt av henne.

Eftersom jag är för bakis för att göra nånting egentligen så tänkte jag summera kvällen.
jag och cissi hade ju mål med fredagen och nu i efterhand kan jag ju verkligen säga att vi nådde målet. Vi skulle bli dyng och det blev vi verkligen. Allt börjde här hemma hos mig själv med några sambucashottar. fyfan ej okej, men Hanna gillade dem. Sen tog vi oss till Thomas. det tog fan sin lila tid. vi missade tunnelbanan så vi tog 182:an till sköndal för att sen springa till norra för att inte missa 872:an, men såklart gjorde vi det. sen när vi väl kommer till alléplan så måste vi gåååå den långa jävla horvägen till Thomas. När vi väl kommer fram så är allt frid och fröjd.
jag tror att alla hade samma mål som oss med kvällen och jag tror att alla uppnådde dem också.
Kul hade jag i alla fall och jag pratade som vanligt allvar med dem flesta men just nu kommer jag inte ihåg nåt samtal förutom det jag hade med Benja som självklart handlade om Emma. jag saknar henne.
jag hånglade med Adela tydligen, undra varför? Jag fick även iväg ett härligt fyllesms. sånt är grejer det!

och jag vill verkligen ha en klippning av madde!


Jag behöver MAT. jag behöver verkligen det, men jag är inte så säker på att det finns nån mat hemma. helvete.

Kommentarer
Postat av: Adela

Fyfan vad du ljuger, tror jag?

2007-08-04 @ 19:30:56
Postat av: Ida

nej, helt sant :D haha! jag vet inte varför faktiskt..

2007-08-05 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback