alla dansar å jag tänker är du också själv? var är du ikväll?


Donnie darko ska jag å hästen se nu. världens minsta häst.

nu åkte robert den lilla hästen hem. jag tycker att alla som läser bloggen och som ska på kickafetfesten i bromma imorn ska ha samma mål som mig: att supa den lilla hästen under bordet. hoppas ni är med mig!!!!! whey.

Donnie Darko var förövrigt bra! en film i min smak. kool å allt. fast den lilla kaninen (180 cm) Frank skrämde mig.

nu ska jag sova å vara utvilad till imorn. tjohej

Kommentarer
Postat av: hästens beskyddare

Hästen ska inte bli ned supen, då blir han odräglig :)

2007-09-01 @ 11:32:47
Postat av: C

ja, det har du så rätt i. han blir skit jobbig faktist. riktigt hemsk blir han! borde skjutas då.
men endå!

2007-09-01 @ 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback