29 augusti 2007. historiskt datum

första dagen på resten av mitt liv.
Min första dag som icke arbetslös. första dagen på jobbet. det känns sjukt bra faktiskt. Det kommer bli jobbigt att hålla reda på allting sen, men det läser sig. allt kommer sitta där tillslut. om några veckor kommer vi inte prata om annat. allt kretsar kring adressändring och pressdata (och självklart sista fredagen i månaden).

Mamma frågade mig precis om jag hade några läxor. jag tänkte precis komma med en bortförklaring, när jag kom kom på att nej fan jag har inga läxor/prov längre. Hon kan luras min mamma.

nu har jag ätit och tänker på om middagen även ska bli lunch imorgon. hm. svårt val där.


(update: lyssnar just nu på Blå container - david schutrick (jäävligt bra). den påminner om våren, så nu jävlar längtar jag till våren. precis när jag satte på den så tänkte jag på när jag var på väg hem till Jonte och plockade blommor. det var fina grejer det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback