www.pezmp3.com

JAG HAR HITTAT DEN! den perfekta mp3n. utseende mässigt. SJUKT KOOL JU!
 faktist så är den kool som jag.
PEZ MP3 kostar cirka 100 dollar. Den fungerar som iPod Shuffle. OCH DET FINNS ENDAST 1500 exemplar på marknaden, så den säljs ju knappast i . jag blir ledsen. jag. vill. ha.


Måste börja köpa julklappar snart. mest för att jag börjar få abstinens. men jag har två klara julklappar redan. sen har jag kanske en idé om 2 till. ganska bra ;)

idag har jag inte gjort så mycket. var lite med oliver, som till min glädje kom ihåg mitt namn och faktist blev väldigt glad över att se mig! när jag klev upp imorse och han såg mig sa han "tisss" och började springa runt och skratta. gud vad jag älskar den där lille krabatan. naawww..
sen var jag och kollade på catrines match, sen hem till farmor och käka. sen hyrde vi film, ska kolla snart.



MANU CHAO - JE NE T'AIME PLUS/MINHA GALERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback