veckan som gått

Veckan gick lika snabbt som alla andra veckor gjort hittills i mitt liv. I tisdags var jag riktigt deprimerad ska ni veta. Det slog mig att inget i mitt liv går bra just nu(haha låter som om jag ska gå och lyssna på simple plan och skära mig i armarna, men riktigt så illa är det inte då denna insikt mer gjort mig likgiltig än självmorsbenägen) "Det är som det är och det blir som det blir" som jag nyligen kom fram till var mitt livsmotto. HAH.

Nä men inget ekonomiämne går bra, och då menar jag inte att det bara är en överhängande risk att inte klara VG, utan snarare risken för att inte kunna bli godkänd. Sen så hatar jag mitt väldigt nedvärderande underbetalda skitarbete(kan man nu ens kan kalla det arbete när man blir betald direkt i handen efter varje gång?) Jag vill inte gå dit, men jag är skuldsatt hos föräldrarna med typ två studiebidrag, så jag har inget val. Försöker leta nytt jobb men det är ju svårt.

I ons var jag och linnea förövrigt och lekte modeller, det var iaf kul och något uppiggande :)

130392-27

Kommentarer
Postat av: buullan

hahahaha du är så rolig hanna "skuldsatt hos föräldrarna med typ två studiebidrag" kuuuul ;D

2006-11-26 @ 17:35:07
Postat av: fetto

ps. het bild, är det du lr? ;)

2006-11-26 @ 17:35:31
Postat av: oj

va fel det lät det där "är det du?".. du är alltid het! haha :D

2006-11-26 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback