Vardagsmat

Försöker få lite ordning på den här bloggen, men det är inte lätt! För tydligen så ibland behöver inställningarna natten på sig för att uppdateras, ytteligare ett mysterium.

Nu är det vardag igen och bara 66 timmar kvar till helgen. Det här med att ta igen sig under lovet funkade väl sådär för mig och det känns som om de flesta delar min uppfattning. Men en sak är jag glad för; snön är borta. Snö komplicerar ju bara allting.. (se bara på kaoset i onsdags!) När vill jag ha snö kan jag åka till snön, inte bli påtvingad den. 

Men googla lite på Jan Stenmark om du blir allt för deprimerad, beprövat tips från Cissi.

Kommentarer
Postat av: Lenkis

Bra tänkt, Hanna. Du är fett smart alltså.

2006-11-12 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback