SMARTDRAG

en lugn helg som började med typ mys(?) hemma hos Jonte. jag var snäll och bakade lite kladdkaka, när Jonte skulle ta ut den ur ugnen så tappar han ut allt på golvet. SMART! men feta som vi är äter vi upp den iaf. eller mest Hanna och Robban. Tyvärr så kan han nog inte kallas för modell-robban längre för modeller är inte så feta som han är, men han kan kanske bli en ny förebild för unga tjejer?
Frey och Ante kom och hämta mig. hur snällt var inte det? det är tur att Frey finns. Vi tog en liten sväng til trollbäcken också. jag är fortfarande nyfiken på vad som låg i påsen? hm.. antagliten alkohol, men vad för alkohol? mysterium igen.

Igår åkte jag in till stan med min familj! tjoho! party! min första julklapp är köpt, till mig alltså! från mamma. vi var på Urban Outfitters också. Jag älskar de affären. Så himla fina kläder, men lite väl dyrt. men det är lungt, jag ska ju firra jobb för tusan.


Ante skickade en bild på Mig, Cissi och Anna från när vi gick i 9:an. tre år sedan. tiden går snabbt när man har roligt. den kvällen hade vi roligt. Ginos, det var ett tag sen.. haha!


i veckan ska jag köpa julklappar. Jag har nästan kommit på vad jag ska ge Cissi! hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback