ROBERT FLANK

130392-30
Här har vi Robert aka Modell-robban.

Robert har jag skrivit om tidigare! han har en pappa som jag sagt jävla idiot till (helt sant) och han äter otroligt mcyket mat. han är även en trevlig kille. om du läst det senaste inlägget från Hanna så står där att dom kom in på mera gratis. Det var robbans förtjänst (han ville att jag skulle skriva det). jag ska nog inte avslöja hur dom kom in gratis, men det var faktiskt en bra idé.
Om du går in på mycandy.se och klickar på bilder och sen väljer datumet 11/11 så finns där en fin bild på Robert och hans vän Bob. (HAHA!)

kände att jag var tvungen att skriva om denna otroliga människa.
(bilden är väldigt ljus, men den funkar)

UPDATE: lika bra att länka den
söta bilden /Hanna

Kommentarer
Postat av: robban

det är inte jag på den där candy-bilden. det är någon annan. jag lovar.

2006-11-29 @ 10:49:11
Postat av: Bob

smek mig

2007-05-15 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback