på allmän begäran

3 bilder. det får räcka tills vidare. okej, lina? :O tihi.



SÅ var det dags för nationella. fem timmar fick man på sig, men jag gick väl efter en sisådär 3&½  timma. Skulle skriva ett debattinlägg.. men inte fan vet jag om det var det jag skrev? helt crazy blev det..

Har inte så mycket att skriva.. har packat väskan då jag ska tillbringa kvällen,natten och morgonen hos familjen riddez = NÄRMRE TILL SKOLAN! riktigt bra.

Angående det hanna skrev om att hon nu mer gick under namnet IG-Hanna vill jag påminna henne om MVGt i filosofi.. och! du går inte under namnet IG-hanna.. HETAhanna är det, ju?

TJAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: hännzi pännzi

naaååå... hihi

2006-11-16 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback