om du alltid undrat hur Jesus ser ut så kolla på Farbror Barbro!

vi diskuterade julen idag i skolan, eller rättare sagt vi satt i cafeterian och pratade jultraditioner. förra året bestämde vi att vi skulle ha en julkväll hemma hos cissi, men den slutade med fest hemma hos oliver istället?! det var ingen lyckad julkväll så vi ska helt enkelt ta och försöka i år igen.
kan det bli bättre att sitta och dricka glögg, äta lussebullar och lyssna på julmusik? glöggen låter ju iaf mest lockande..

jag fick riktiga julkänslor när vi satt där i cafeterian. snö, mörkt, ljus, apelsiner, julte, lussebullar, pepparkakor, julskinkan.. ja listan kan göras lång.


Det här med mysteriet, jag känner att jag måste skriva lite om det.
jag såg mysteriet idag i cafeterian! det är ju absolut inte ofta dom ses där, men idag så var dom där. helt oförberett. jag tänkte nästan gå fram och fråga vad tusan dom gjorde där, men jag hejdade mig. nu är det ju så att dom som går Teknik i vår skola sitter alltid inne i sin verkstad eller inne i deras egna jäkla datasalar (där det alltid är tomt) och esteterna (artistia, vafan) dom hänger alltid borta vid hanna och linas skåp.. så det jag helt enkelt skulle komma till var ju att alla andra i vår underbara skola hänger i cafterian, men inte mysteriet. HUR FASIKEN GÅR DET TILL?! nu kanske ni förstår varför det här är ett mysterium? för det är det verkligen, ett viktigt sådant också. hmpf?



var precis inne på asos och hittade finfina stövlar! dendu.


Kommentarer
Postat av: farbro barbro

jesus älskar alla barnen
and so do Farbro Barbro. ya'man!

2006-11-08 @ 22:05:14
Postat av: Anonym

jag fattar ej

2006-11-15 @ 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback