Någon? kanske?

nämen gissa vad jag gjorde idag? jag försov mig. helt jävla otroligt! (eftersom jag aldrig gör det?).
mysdag i skolan. försov mig, gick direkt till biblioteket där mitt härliga gamla företa satt och jobbade flitigt med redovisningen på har på fredag. herregud, vi har sjukt fina bilder på bäckman och palle! det kan inte bli bättre..sen hade vi lite lektion med Peter och sen lite historia med Johan. Muntlig redovisning om modet på medeltiden! det gick bra för en gångskull.

tjoho! jag har haft lite middag för mina kära vänner ikväll. Tacos till middag och glass till efterrätt. Så mysigt! vi kollade på filmen från när vi var här hemma hos mig senast och filmen på Lisa när hon sjunger karoke (hur stavas det). det går inte att förstå hur kul det är utan att ha sett filmerna.

när går reprisen på OC? måste kolla upp det. jag glömde helt bort tiden.. så jag missade OC! va i helvete!



"har dom tagit mina köttbullar? mamma och pappa har köpt dem för jag ska äta middag!"


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag sjunger jätte bra!

2006-11-29 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback