lixom typ.

åh vad jag inte gillar när det regnar! eller jo nu säger jag emot mig själv. jag gillar när det regnar när jag sitter inne och kan höra regndropparna mot fönsterbläcket, men inte när man måste gå iväg till skolan i regn. jag blir ju blöt? vad är det för mening med att bli blöt? imorse hade jag precis plattat håret när Mamma kommer in och säger att det regnar ute. usch. men som tur var så åkte jag med pappa istället, hela vägen till skolan som ligger så otroligt långt bort på morgonen och sent på natten (nej jag är inte i skolan på nätterna, men jag hänger i tyresö). men det jag skulle komma fram till var att just nu vill jag ha snö. vit snö. för engångsskull så vill jag ha snö. det skulle sitta fint nu...

det är något fel på mig. jag sover när jag kommer hem. INTE BRA. jag får rycka upp mig. jag har faktiskt precis varit ute och gått. det kanske hjälper? haha...




jag ser fram emot min och Hannas idrottslektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback