La la la la la la la la la la la la yeah, yeah, yeah

söndag dåra. tänket bara skriva lite skit innan jag går upp och fixar lite vaniljte.
men märkte att jag inte har så mycket att skriva om... ser fram emot moneybrothers album pengabrorsan. tror det kommer bli skit nice! har bara hört honom sjunga på engelska förut, så lite spännande kan det nog bli också! den nya låten hoppas jag de flesta hört? om inte gå in på;
www.moneybrother.net
Gå även in på www.myspace.com/chraa för riktigt skön musik. desperado är nog min favorit men chraa indian är ruggigt nice också!! bäst, helt enkelt. synd att man inte kan lyssna på fler låtar, alla låtar från karate boogie, och från förra skivan..


kom på att vi skriver väldigt dåligt om mysteriet. men det är så ointressant så det KAN JU VARA DÄRFÖR.

sen var det inget mer att skriva om. måndag imorgon. kan ju bli kul! men jag tvivlar..


Kommentarer
Postat av: Lenkis

Du upphör aldrig att förvåna mig kvinna. Menar du helt ärligt att du tänker spendera en sån massa pengar på en skiva?

2006-11-12 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback