jag ser ut som en människa som druckit lite för mkt alkohol

grejen är den att jag först skrev ett sjukt bra, långt, välskrivet inlägg. men sen faakka' allt upp sig & nu lackar jag satan och måste skriva om allt. för att överdriva.

lovet var härligt och jag hann verkligen göra jätte mycket! festade varje dag, chillade lite, och nu sitter jag och ljuger. men lovet var härligt. men inte fan fick jag mycket gjort. en dag var jag på ikea. jag köpte ljus. Min syster, Joel & Oliver har varit och hälsat på så i helgen har jag varit hemma och varit social med dem. det var trevligt. fast Oliver smittade mig, så nu är jag lite sjuk. inte så allvarligt. Lite feber etcetcetc.

 här är en bild på en ko, för er som inte ser. det är resultat av min googling på just ordet "ko". fanns tyvärr ingen större bild. men den är allt bra fin.

Ska klaga lite på namnet på bloggen. Finurligt..... av någon anledning ogillar jag det ordet. varför kan jag tyvärr inte svara på, THATSJUSTHOWITIS, som vi säger i farsta. (?)

Nu ska jag avsluta inlägget med att skriva Förlåt. Förlåt Hanna och Ida (för ni lär vara de ända som läser den här bloggen) för inlägget var så tråkigt att ni somnade innan ni ens hunnit läsa klart första meningen.



SMART DRAG MR.CHRISTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback