idagidagNU!

det mest spännande avsnittet av Greys Anatomy. Det var en bra timme helt enkelt. fast jag gillar inte när det slutar sådär. jag blir ju så sjukt nyfiken..
Åhå! jag såg reklamen för nästa OC avsnitt. tur att rachel och adam är tillsammans på riktigt, annars vet jag inte hur jag hade klarat av livet. haha...

Hm ja iaf så har jag börjat tänka på julklappsinköp. det blir svårt i år! Cissi gav mig en jättebra julklapp förra året så hur ska jag kunna ge henne nåt lika bra?! (jag fick konsertbiljett till the darkness)


Jäkla hanna. hon klagar på mig och cissi. jag ska skriva ännu mer nu och ännu längre bara för att du klagar! sådeså.


Moneybrother på debaser 22-23 dec. JA! kan december bli en bättre månad?! nej jag tror inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback