iähji.

det finns inte mycket som är tråkigare än att vara hemma & sjuk. och idag har det vart just en sådan tråkig dag för mig. och jag har inte gjort ett skit mer än lyssnat på musik. och mitt DC funkar fortf. inte så jag kan inte ladda hem. känns lite jobbigt, faktist.

det finns 1 låt som gått om&om&om&om igen idag...timo räisänen - join the riot. bra grejer!
Rockbjörnen ska röstas fram nu också.. hm... årets manliga är håkan hellström. för mig. finns ingen annan som kan komma på underbara låtnamn som jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig




undra hur länge jag kan lyssna på join the riot utan att tröttna. jag vill inte tröttna. sånt är tråkigt. så nu ska jag försöka att inte tjata ut låten. kan bli svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback