hejsvejs!

nämen ojdå! helgen var visst slut igen? det var ju himla tråkigt, du.

Idag har jag varit på matmässan med mor, far, elin och tommy. herregud man kunde ju lungt supa sig redlös för en billig peng därinne. bra ställe! dagens tips.
jag och cissi ha förövrigt fått gratisbiljetter till båtmässan av min far. Förra gången var det rena himmelriket!
Jag har faktiskt hunnit med IKEA idag också. jag har äntligen bestämt mig för vilka färger jag ska ha i mitt rum så nu kan jag börja köpa nya saker.

jag har även kommit på att jag ska ha massa roliga/fina bilder på mina nymålade väggar. jag har hittat rätt så många nu faktiskt. mina kära vänner är så jäkla snygga ibland (mest hanna och cissi)


på onsdag fyller lisa 18. det är fan något att fira!

jag håller med cissi om mysteriet. det är rätt tråkigt faktiskt. vi får komma på nåt nytt! eller det har vi ju men vi vet inte om vi ska skriva om det. får se hur det blir med den saken! tjohej.


Kommentarer
Postat av: Bäckman

Ja Ida du får ju till och fira andra du när du själv inte fyller år föränn om typ 908453 dagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback