got too deep, but how deep is too deep?

tänkte skriva ett riktigt värdelöst blogginlägg. inte så långt dock. håller på att somna vilkensekundsomhelst så.. snart har vi lov! vilket är bäst. och jag måste börja handla mina julklappar snart..snarrkkk....
Imorgon är det äntligen fredag! den här helgen SKA JAG GÖRA NÅT trevligt, eftersom förra helgen sögögög....
ehh, vad fan...... jag har träningsvärk sen tisdagens idrottslektion? boxerskit är fan jobbigt! My poor (brain) arms.

Ehh... eftersom alla människor är fula tänkte jag langa lite grym musik som kan göra er snygga!
arctic monkeys - mardy bum
arctic monkeys - from the ritz to the rubble
bright eyes - no lies, just love
timo räisänen - join the riot
damien rice - the blowers daughter part II
death cab... - i will follow you into the dark
snook - älskling jag är hemma nu

MJAAAAAAAA.... det var nåt jag täntke på... jag och emma har haft en ruggig tävling..och ingen av oss skulle någonsin ge upp så vi sa att nu lägger vi ner och båda är vinnare, och så blev det!! men grymma det var vi! Jäklars!



NOG FÖR IDAG, cissi är tillbaks YEAH.  älskling jag är hemma nu, hemma som en hemmafru!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cissela, vi vet båda att jag vann och du gav upp.

2006-12-03 @ 17:11:33
Postat av: Antonio

Hola¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ soy un chico de España y no se porque escribo aqui jaja pero bueno solo es para mandarte un Beso Rubita.

2007-03-09 @ 16:28:13
Postat av: C

hola på dig med!

2007-03-09 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback