friday night!

fredag,fredag,fredag. denna älskade dag. skoldagen har varit rätt chill. klassen började flippa innan sista lektionen, men heeey, så är vi på fredagar!
Just nu sitter jag och väntar på en datanisse som ska komma någon gång mella fem och tio.. efter det parteeey? försöker tagga till lite med partymusik ala håkan hellström - klubbland, ramlar, mitt gullbergs kaj paradis... 
Tänkte gå och se Borat i helgen, så nu hoppas jag att den är lika bra och rolig som det sägs? har höga förväntningar! förövrigt vet jag inte alls vad jag ska göra i helgen. vara lite med gabriella & figarolli står varje fall med på schemat, hihihihi.
NÄR FAN HADE DATASNUBBEN TÄNKT KOMMA? sjykt seg.


shoot, I'm stepping in hotter this year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback