en måndag

En helt OK måndag, faktiskt. Kan bero på min extrema söndagsångest igår med riktiga mardrömsscenarion om hur ännu en helvetesvecka skulle ta fart. Men Lina upplyste mig snart om att vi inte alls hade så mycket som jag påstod, så det känns ju bra. Något som skulle få skolveckan ännu bättre vore om folk kunde ta tag i sig själva och pallra sig iväg till skolan. Ryck upp er människor!
För övrigt så gick dansen riktigt bra idag och det är ju alltid kul.

Jag hade en bra helg(trots skitjobbet). Spenderade av någon outgrundlig anledning i stort sett hela helgen med en viss Jonathan. Utgång i lördags och hade det riktigt trevligt på, håll i er, klubb mera. En genial plan tog oss in gratis och sånt förgyller ju alltid en kväll(nej, jag är inte snål, bara fattig).

130392-28

Inbillar ni er att ni inte har något plugg alls och verkligen behöver något att fördriva tiden med kan ni ju spela det här smått meningslösa
idolspelet.

"Ha det bäst, gå på fest"
MTV Shire

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååå va töntigt. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va töntigt

2006-12-07 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback