ångest. brutal ångest.

tisdag. det är fan tisdag igen
Igår sov jag till halv ett och när jag väl vaknade fanns det absolut ingen lust kvar för skolan. oj vad jag måste rycka upp mig, men det där har jag sagt i 2½ år nu. rätt så illa faktiskt.

Imorgon har jag bjudit över mina kära vänner på middag. jag kan behöva lite sällskap nu när mamma och pappa är i Nice. Vi ska äta Tacos och kolla på OC, vi måste kolla på OC. även fast inte Lina tycker vi ska kolla på tv. men va tusan, Ryan får ju se lilla ungen! viktigt avsnitt. haha, fyfan vad patetisk jag är.

Cissi kom över för att vi skulle göra klart historaredovisningen, det slutade med att vi kollade på Ugly Betty och Greys Anatomy.

fyllo-emma är tillbaka! de ska fan firas.


oj vad jag skulle vilja skriva en massa roliga saker.. men som jag sagt förut så kommer folk bli arga. arga över småsaker. vad är det för skit? nu menar jag inte vilka som har strulat med vem utan alla andra roliga saker ;D
sjukt kul att robban tycker att alla håller på med alla i Tyresö (han har rätt) men han är ju en del av det. humor!

Något som måste nämnas är att Benjamin fyller 18 på fredag. GRATTIS I FÖRSKOTT!

Jaaaa! jag ska plugga till socionom. dendu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback