vill du gifta dig med mig (och min bror)?

lite kort sammanfattning om julen känns rätt orginellt såhär års...men min jul var mysig. fick suveräna julklappar och familjen var samlad.

igår kom jag hem från dalarna igen. gick på bio med jonte och såg the holiday som enligt honom var en tjejfilm. jag säger att den var bra. men det var kul att jonte var den enda killen i  biosalongen. nästan. var väl ungefär fyra till? very nice..
sen mötte jag ida & co & vi gick till..EHHH.. 360. men bara för att rådbjäär jobbade där. ställen sög. suger. rätt mycket. jag menar om viper room kan framställas som ett megaparty ställe i jämförelse med 360 känns det ju som om det säger rätt mycket om det stället.. ? whaatever, nice att träffa snygga människor igen (=mina vänner).

Idag var jag på bounce med mammaa&cattis (en av mina julklappar till mamma & lillasyster). fan vad grymt det var! har sett första så det var kul att se deras andra föreställning! dem får verkligen ihop allt helt perfekt. så bra! gå & se om ni inte sett ;)
sen åkte jag hem till ida eftersom hon & hanahh satt och planerade inför nyår. =what2eat. & musik. kommer vara SÅ GRYM musik! jamenar tracklistan för 5-10 år sedan, vad hade den å bjussa på?

föresten, jag flyttar om 2 veckor. eller 15 dagar. hur nice som helst! längtar så mycket. har längtat i mer än 1½ år nu, så det kanske inte är så konstigt? så imorgon ska jag, mamma & storasyster åka & kolla på lite saker. kulkulkul!!

snook - inga problem
SAMVETET SÄGER EN SAK, LUST EN ANNAN!


Kommentarer
Postat av: H

hahah. megaparty. skön.

2006-12-28 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback