update

Igår  var vi ute jag, lisa, Ante, frey och nille. Först Starbar och sen åkte vi till t-centralen där vi mötte Cissi. Sen gick vi till 360. det var ju kul att vi slapp betala entré och garderob till det där jäkla skitstället. det sög! jävla strippstångar, herrejesus!
Två kändisar såg vi därinne också. Tre om man räknar med Rådbjär. efter våran lilla visit på 360 så gick vi till max. hur gott som helst! japanerna var roliga. haha dem gjorde min kväll!

Imorgon ska jag och Hanna ha planeringsdag. undra hur det kommer gå egentligen? allt ordnar sig islutändan. Nyårs är ju precis likadant varje år. det blir vad man gör det till.
fan två år sen.. tiden går snabbt. jag kommer ihåg den nyårsafton som om det var igår. det var ju då som vi blev kompisar med Robban, benja och david. det var tider det. 2007. jag litar på 2007.


en termin kvar. mitt sista jullov är snart förbi. och då, då är det en termin kvar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback